Nej, det är helt frivilligt. Om du inte vill att samtalet ska spelas in kan du meddela oss i början av samtalet, så ser vi till att inspelningen stängs av.
Du kan läsa mer om hur vi behandlar dina uppgifter här.
Måste jag bli inspelad?
Var den här artikeln användbar?